tirsdag den 6. april 2010

Så går det fremad...

Jeg tror vi vil lade videoen tale for sig selv:

6 kommentarer:

  1. Kære Adam,
    du er vel nok dygtig - det var godt din Mor og Far tog dig med til Holland, for der er gulvene jo velegnede til at kravle på. Nu håber vi bare, at lejligheden er stor nok, for i de næste 2 måneder skal du nok få udforsket den i alle hjørner.
    Knus - Farmor og Farfar

    SvarSlet
  2. Hej Adam,
    Farfar vil også gerne kommentere dine kravleøvelser - og samtidig prøve at sende en kommentar på denne blog.
    Flot hvad du har opnået indtil nu.
    Mange knus - Farfar
    PS - det var så en kommentar, som Farmor har skrevet, fordi der åbenbart er noget galt med Farfars mailadresse - men det skal vi nok få på plads. - Knus Farmor

    SvarSlet
  3. Endnu en prøve - undskyld jeg bruger plads, men jeg er ved at skrive en vejledning til Helen
    Hanne

    SvarSlet
  4. Hehe - det er bare i orden - jeg var også lige ved at ville have fat i dig og spørge om ik du kunne forklare hvordan du kommenterer, så jeg ku fortælle min mor det.
    KH Maria

    SvarSlet
  5. Hej Adam-globetrotter,

    Sådan, så er der fart over feltet! Og der er nu heller ikke noget som at vælte et tårn af byggeklodser som andre har bygget ;-).

    KH
    Thomas

    SvarSlet