mandag den 21. februar 2011

When it rains, it pours!

Hejsa,

Jeg laver lige 2 indlæg, da mine to ture til San Francisco her i weekenden var at ret forskellig karakter.

Lørdag tog jeg metroen ind til byen for at shoppe lidt, og for at se afslutningen på det kinesiske nytår der skulle fejres med en stor parrade. Det regnede virkelig meget, så jeg startede med at søge tilflugt i et stor shopping mall, Westfields. Her traved ejeg rundt og kiggede på de fancu butikker og fik en stor meget amerikansk bruger til frokost.

Efter frokost vandrede jeg ud i regnen for at finde China-town hvor parraden skulle finde sted om aftenen. Herunder ses indgangsportalen til China-town:

Der var en sand horde af mennesker (mest asiater) alle bevæbnet med hver deres paraply, som til tider blev brugt med drabelig præcision. Hvis jeg ikke ser flere paraplyer i hele mit liv, vil jeg ikke klage!

Og her et billede af en meget våd mig, der søger tilflugt under min egen paraply - bemærk det fremtvungne smil ;o)
Da jeg var blevet godt våd, og der stadig var lang tid til parraden, gik jeg tilbage til Westfields for at gå i biografen for at dræbe nogle timer og blive lidt tør igen. Jeg ville have set en ny film med Mark Wahlberg der hedder Fighter, men da de havde tekniske problemer kunne de ikke vise den. I stedet fik jeg lov at se en anden film "on the house" - så det var jeg godt tilfreds med :o) Jeg så en film "Unknown" med Liam Neeson. Den kan bestemt godt anbefales!

Ved 17 tiden gik jeg ud for at se parraden, der vidste sig at være noget af et flop, så jeg tog ret hurtigt derefter tilbage Berkeley - og det var så den dag. Fortsættelse følger i et lidt mere muntert indlæg om min søndags tur....

Ingen kommentarer:

Send en kommentar