tirsdag den 15. februar 2011

Ankommet til San Francisco

Dette bliver bare et ganske kort indlæg da jeg er "en smule" træt efter en lang rejse. Så vil mest af alt bare fortælle at jeg er kommet sikkert frem, og selv den lokale transport virkede upåklageligt (tror jeg er lidt for vandt til at rejse i lande hvor intet rigtig fungerer ;o)

Huset hvor jeg skal bo (http://www.short-stayberkeley.com/id68.html) er rigtig fint og ligger i et meget roligt kvarter. Der er kun én anden beboer for tiden, men jeg har endnu ikke mødt vedkommende. Der er store værelser samt en fælles stue med pejs og TV og et køkken. Og vigtigst af alt - så er der internet :o) Ikke for at lyde overfladisk, men min hverdag hænger nu lidt bedre sammen når jeg er "connected".

Jeg har været en hurtig tur nede af gaden for at købe lidt morgenmad og en cola, men da det små-regner hele tiden er vejret ikke rigtig til den store udforskning. Det må det blive til i morgen når jeg forhåbentlig er lidt mere frisk også.

Nu vil jeg ellers bruge lidt tid på at forberede mig til mødet med forskningsgruppen i morgen, og så ned og få noget hurtig aftensmad et sted senere. Forsøger at få rystet jetlag af mig, så nægter at gå i seng inden kl 21 (kun 3½ time endnu - you can do it!). Jeg prøver at være på Skype i morgen mellem 8 og 9:30 (17 - 18:30 DK tid) så kan vi lige snakkes ved der.

Kys og knus - Sune.

1 kommentar:

  1. Hejsa skat,

    Godt at høre forholdene er i orden og at turen gik godt.
    vi snakkes ved i morgen/i aften.
    Kys - Maria

    SvarSlet