mandag den 14. februar 2011

Hilsen fra hverdagen i det kolde Århus

Mens Sune er i USA vil vi bruge vores blog til at skrive lidt sammen på om hvad vi oplever både her og der. Så kan alle der vil følge med i både stort og småt.

Hej Skat,
Jeg håber du er kommet godt til staterne, hermed en første lille hilsen hjemmefra. Dagen er gået fint, vi har et par gange talt om at far er ude at rejse med den store kuffert og Adam har været ude at vinke til døren. Jeg flyttede Adams lille køkken ud i køkkenet mens jeg lavede mad så havde han lidt "fornuftigt" at tage sig til imens han ventede. Ellers ikke noget nyt, glæder mig til at høre fra dig.

Mor: "Adam kan du smile til far?"
Adam:
Bemærk de nye "cars" hjemmesko - jeg opdagede i morges at de andre oppe i vuggestuen var lige små nok efterhånden, så vi måtte lige forbi Kvickly og finde et erstatnings-par.

Adam gør sit lille køkken rent mens mor laver mad.
Mange knus, kys og kærlige hilsner fra mig og Adam

1 kommentar:

  1. Hvor dejligt, at I har fåeet "genoplivet" den gamle blog fra Holland - som en sidegevinst får vi andre også helt dugfriske billeder af Adam. Han skal nok blive lige så dygtig i et køkken som sine forældre.
    Godt at høre, Sune, at du er kommet godt "over dammen" - og hvor ser din midlertidige bolig flot ud.
    Knus - Hanne og Werner

    SvarSlet