fredag den 18. februar 2011

Arbejd - arbejd

Så blev det tid til en lille hilsen fra "Sunny California" - prrrf, man burde kalde det "Rainy California". Ugen inden jeg ankom havde de op imod 28 grader, men siden jeg kom er her omkring 15 og så regner det 80% af tiden. Alle siger at det er meget atypisk, men det kan jeg jo ikke bruge til så meget. Det gør nu heller ikke det store, da jeg arbejder det meste af tiden her.

I går onsdag var jeg til Ptolemy konfrence (udtales [tolemy] - har haft svært ved at finde ud af hvordan det skulle lyde inden jeg kom hertil). Det er et værktøj til at modellere indlejrede systemer med, og der kom folk fra USA, Europa og Asien for at fortælle hvad de har brugt værktøjet til. En ret interessant dag, selvom man bliver træt af 14 timer i streg.

I dag stod den på mere normalt arbejde. Det er nu godt jeg havde en masse opgaver med hjemmefra, for det lader til at folk har alt for travlt med deres egne ting. Så nu må vi se hvor meget samarbejde det bliver til. I det mindste har jeg fået en meget dybere indsigt i hvad Ptolemy kan bruges til, så det vil gavne mig på længere sigt i mit projekt.
Jeg lovede også nogle billeder i mit sidste indlæg. Her er et af vores ret fine stue/spisestue:
Selvom jeg må indrømme at jeg bruger en del mere tid i mit "office-away-from-home":
I weekenden regner jeg med at tage ind til San Francisco, så der kan I regne med lidt mere interessante billeder. Så må vi håbe at vejret bliver til sight-seeing.
Knus og kys - Sune.

1 kommentar:

  1. Hej Sune,
    så har du det alligevel betydelig varmere end os - næste nat har de lovet ned til 15 graders frost. Men surt alligevel, når det regner. Håber du får bedre vejr i weekenden, så du kan komme lidt ud og kigge på byen.
    Knus - Mor og Far

    SvarSlet